COVID-19: SOL·LICITUD D'AJUDES AL LLOGUER
NOMÉS PER A INQUILINS DE AUMSA
AUMSA » COVID-19: Sol·licitud d’ajudes al lloguer
Descarrega’t la sol·licitud:
SOL·LICITUD
DESCARREGA'T EL DOCUMENT
Descarrega’t la declaració responsable:
DECLARACIÓ RESPONSABLE
DESCARREGA'T EL DOCUMENT
Documentació a aportar:
- En el cas de situació legal de desocupació, per mitjà de certificat expedit per l’entitat gestora de les prestacions, en el que figura la quantia mensual percebuda en concepte de prestació o subsidis per desocupació.
- En cas de cessament d’activitat dels treballadors per compte propi, per mitjà de certificat expedit per l’Agència Estatal de l’Administració Tributària o l’òrgan competent de la Comunitat Autonòmica, si és el cas, sobre la base de la declaració de cessament d’activitat detectada per la persona interessada.
- Declaració responsable del deutor o deutors relativa al compliment dels requisits exigits per a considerar-se sense recursos econòmics suficients, segons el present Nota Informativa.
- Llibre de família o documents acreditatiu de parella de fet.
- Certificat d’empadronament relatiu a les persones empadronades en la vivenda, amb referència al moment de la presentació dels documents acreditatius i als 6 mesos anteriors.
- Declaració de discapacitat, de dependència o d’incapacitat permanent per a realitzar una activitat laboral.
- Nota Simple del Servici d’Índexs del Registre de la Propietat de tots els membres de la unitat familiar.
- Declaració responsable del titular del contracte d’arrendament relativa al compliment dels requisits exigits per a considerar-se sense recursos econòmics suficients, segons R.D.L. 11/2020 de 31 de març, per al pagament del lloguer.
ENVIA'NS LA TEUA SOL·LICITUD
Havent finalitzat el termini s’ha eliminat el formulari de presentació de sol·licituds.
